16 Şubat 2011 Çarşamba

Dragoste

În fiece dimineată vin la capătul acestei străzi
gândind că vei trece pe aici
astept, astept, si astept…

Când poti fi văzută de departe
inima mea nu mai încape în colivia ei,
lalele înfloresc în mine…
o căldură inexplicabilă-mi învăluie trupul
ard din cap până-n picioare…
Nu văd cine e pe stradă, nu pot vedea.
Nu văd copacii
si când te-apropii
sângele-mi înghetă, mintea-mi îngheată
sufletu-mi îngheată…
totul în mine îngheată

Tu abia ce-ai trecut
nu s-ar schimba nimic dacă as exista sau nu
nu contează pentru tine, pentru lume
or pentru soare
când mă reîntorc acasă
duc cu mine un vis…
încă mai am un motiv
să străbat noaptea rece
încă e un motiv pentru mine,
un alt motiv să apuc dimineata de mâine,
când voi alerga din nou.

Voi alerga din nou dimineata următoare
La capătul aceleiasi străzi

Prezentare si versiune în limba română de Marius CHELARU
După versiunea în limba engleză de Richard Mildstone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder